Reklamace oprýskaného laku - ukončená výsměchem
Nákup nového vozu 26. 2. 2008 v SOCAR servisu Svitavy
Po 2 měsících se objevilo první poškození laku Přední kapota. Mysleli jsme si. že jsme jeden z nás chytil velký šutr a nepřiznal se.
První pokus o reklamaci 19. 5. 2008 v SOCAR servisu Svitavy
V té době se oprýskávání laku projevilo (viz. fotogalerie) na dalších kovových dílech karosérie. Pan Bednář ze SOCAR servisu ve Svitavách nám sdělil, že lak půl roku po výrobě dozrává a že mírná poškození jsou běžná a v normě.
Další pokus o reklamaci 19. 12. 2008 v SOCAR servisu Svitavy
Telefonicky u p. Bednáře reklamováno:
1) Lak na přední kapotě a dalších kovových částech karosérie oprýskává.
2) Neotvírají se páté (zadní) dveře.
Odpovězeno:
SOCAR servis Svitavy ukončil prodej a servis vozů Opel a vše přebírá Olfin Car Svitavy. Až se vyřídí formality, přijmou nás tam.
Pokus o písemnou reklamaci 19. 1. 2009 v Olfin Car Palace Svitavy
Reklamace u Olfin Car Svitavy po měsíci bez možnosti otevření pátých dveří:
1) Nejdou otevřít zadní páté dveře.
2) Na přední kapotě a levém předním blatníku odprýskává lak.
3) Nesvítí ovládače topení.
Provedení: Na záruku nic neuznáno. Vše plně zaplaceno. Oprava ve Svitavách
Po dohadování nám bylo vysvětleno:
1) Kontakty otevírání zadních dveří byly zkorodované (asi máte vlhkou garáž).
2) (Lak tam nemůžeme napsat, protože to je normální poškození vlivem provozu na českých silnicích .. rozumíme si?).
3) Záruka se nevztahuje na žárovky. (Jejich výměnu vám samozřejmě provedeme).
Roční servisní prohlídka 19. 2. 2009 v Olfin Car Hradec Králové
Zakázka č. 1 v H.K. (Olfin Car Svitavy se pro nás po předchozím jednání stal nedůvěryhodným servisem).
Požadavek:
1) Servisní prohlídka
2) Reklamace oprýskaného lak na přední kapotě, levém předním blatníku a levých předních dveřích.
Provedení:
1) Servis proveden. Oprava č. 1 v Hradci
Servisní knížka OPEL, str. 20 Kontrola ochrany proti korozi – provedena, str. 27 Protikorozní prohlídka: BEZ ZÁVAD Servisní knížka 20-27
2) Váš požadavek na poškozený lak nemůžeme akceptovat, protože jeho poškození nepřesahuje více než 1 % plochy. (Konstatováno od stolu bez jakékoliv prohlídky auta).
První písemná reklamace 15. 10. 2009 v Olfin Car Hradec Králové
Požadavek:
1) Reklamace oprýskaného laku. První reklamace
2) Namontování zástěrek za všechna kola. Zakázka č. 2 v Hradci
Provedení:
1) Technik servisu závady nafotil. 20. 10. 2009 podá zprávu.
2) Servisní zásah na vozidle Oprava č. 2 v Hradci
Odpověď na reklamaci závady 20. 10. 2009
Přijetí reklamace Přiznání reklamace v H.K.
Posouzení reklamace: Vozidlo ztrácí záruku!!! Ztráta záruky