Reklamace oprýskaného laku - Opel kašle na zákazníka

Reklamace č. 2 dne 15. 12. 2009 v Olfin Car Hradec Králové Reklamace č. 2

Odpověď: Rukou psaná adresa na originálu reklamace č. 2, na kterou máme uplatňovat další reklamaci.

Reklamace č. 3 dne 17. 12. 2009 v Olfin Car Hradec Králové Reklamace č. 3

21. 12. 2009 Neuznaná reklamace


Reklamace č. 4 dne 17. 2. 2010 zaslána na General Motors L.T.D., Akreditovaný dovozce, Olbrachtova 2006/9, 140 00 PRAHA Reklamace č. 4

Při roční garanční prohlídce dne 25. 2. 2010 v Olfin Car Hradec Králové písemná reklamace č. 4 nepřijata. Zaslána doporučeným dopisem Reklamace č. 4 v H.K.
Bez odpovědi.

Po telefonickém jednání s Prahou dne 9. 3. 2010 jsme vozidlo přistavili do Olfin Car Hradec Králové. Ing. Novák z Opel Southeast Europe Kft, Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha, po prohlídce vozu prohlásil, že závadu způsobily vnější vlivy a reklamaci neuznal. Zde je krátká citace z jednání:

Otázka: Proč není podobně poškozen nárazník, který ty vnější vlivy chytá více?

Odpoveď: Protože je plastový.

Otázka: Tady stojí 20 aut, které jsou starší a mají více najeto. Proč nemají alespoň takové poškození laku jako my?

Odpoveď: To takhle nemůžete srovnávat.

Otázka: Tak co způsobilo na našem autě takové poškození?

Odpoveď: Asi se na Vás něco vysypalo.

Otázka: To bych o tom něco musel vědět, nemyslíte?

Odpověď: Tak se to vysypalo na Vaši ženu a ona se Vám nepřiznala!

25. 3. 2010: Písemná odpověď z Prahy Neuznaná reklamace


Stížnost na jednání zástupce Opel v ČR zaslaná dne 28. 3. 2010 na Adam Opel G.m.B.H., Friedrich-Lutzmann-Ring, DE-65 423 RÜSSELSHEIM Stížnost Opelu

Bez jakékoliv reakce.

(Vlastně ano, jedna reakce byla. Nějaká paní z Prahy si v telefonu stěžovala na naše nezodpovědné jednání.)