Reklamace oprýskaného laku - znalecké posudky

Dne 27. 4. 2010 zadáno vypracování znaleckého posudku

Vyzvali jsme Olfin Car Hradec Králové k účasti na posuzování Výzva do H.K.

Dne 30. 4. 2010 vozidlo posuzoval znalec v Olfin Car Hradec Králové

17. 5. 2010 vypracoval znalecký posudek soudní znalec z oboru strojírenství a hutnictví, specialisty na kovové materiály a povrchové úpravy kovů, Ing. Jiří Dvořák, znalecká kancelář, Sušilova 1337, 500 00 HRADEC KRÁLOVÉ Strana 1 znaleckého posudku

Dne 17. 5. 2010 dospěl znalec k těmto závěrům:

Tento mechanismus destrukce lakové vrstvy svědčí o: Strana 10 znaleckého posudku
1. menší přilnavosti lakové vrstvy celého nátěr. systému k základu,
2. nízké houževnatosti vrstvy laku.

Opravou popsaných poškození nedojde v daném případě ke zhodnocení vozidla, ale k jeho znehodnocení a jeho majiteli nevznikne žádný majetkový prospěch, i když se celkové náklady na odstranění vady mohou pohybovat v řádu desetitisíců korun (Kč). Strana 11 znaleckého posudku

Zpracovatel posudku konstatuje, že po provedení všech popsaných úkonů a šetření dospěl k závěru, že posudkem popsaná a v příloze na fotografiích č.2 - 19 zadokumentovaná poškození vozidla provozovaného s proběhem málo přes 20 tis.km teprve po dvě zimní sezony v běžném provozu v tuzemsku jsou Strana 12 znaleckého posudku

t e c h n i c k y   n e p ř i j a t e l n o u   v a d o u

továrně provedeného olakování vozidla.


Reklamace č. 5 dne 22. 5. 2010 zaslaná Do Olfinu H.K. a do Opel Southeast Europe Praha Reklamace č. 5

Spolu s reklamací jsme do uvedených firem zaslali po jednom paré znaleckého posudku.

Reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Zamítnutí posudku znalce

Reklamace č. 6 dne 12. 7. 2010 zaslaná Do Olfinu H.K. a do Opel Southeast Europe Praha Reklamace č. 6

Upozorňujeme obě firmy, že učiníme další kroky k naplnění našich zákaznických práv.

Vše bez odpovědi.


Dne 11. 9. 2010 posuzoval vozidlo znalec SVÚOM Praha Posudek SVUOM Praha

SVÚOM Praha s.r.o., Výzkum a vývoj, koroze a protikorozní ochrana, korozní inženýrství, povrchové úpravy a ochrana životního prostředí, U Měšťanského pivovaru 934/4, 170 00 Praha 7 - Holešovice, prováděl šetření na vozidle dne 11. 9. 2010.

Dne 6. 10. 2010 dospěl ústav k těmto závěrům: Závěr SVUOM Praha

Mnohočetné defekty na kapotě karoserie vykazující oválnou až kruhovitou geometrii jsou způsobovány po dopadu odletujících kamínků v důsledku skryté výrobní vady při zhotovení povrchové úpravy karoserie. Vrchní vrstva barevného emailu má nedostatečnou adhezi ke spodním vrstvám povlaků. V důsledku nedostatečné adheze mezi vrstvami ochranného nátěrového systému plechové karoserie dochází po dopadu kamínků nejen k prorýpnutí vrstev nátěrů, ale k delaminaci vrchní vrstvy v ploše mnohonásobně větší než je vlastní plocha vrypu.
Povrchová úprava karoserie má nízkou odolnost vůči obvyklému působení mechanických vlivů - odletujících kamínků, projevující se mnohonásobně větším plošným poškozením, než je vlastní plocha vrypU, způsobených odletujícími kamínky.


Dne 5. 11. 2010 pověřená advokátní kancelář zaslala do Opel Southeast Europe Kft, Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha pokus o smír.

Bez písemné odpovědi.
 

Vytvořte si www stránky zdarma! Webnode